درباره نویسنده

مطالب مشابه

2 دیدگاه

  1. 1

    باقری

    با سلام آیا این عکس چند کودک خارجی روبروی لپ تاپ هستند در مورد کنترل فرزندان…حق استفاده اش مال شماست؟ مال شماست ؟ من می‌خواهم صاحب اصلی در این عکس و عکاس رو هم پیدا کنم چون که از آن عکس در برنامه ام یا عکس نوشته ام و… احتمالاً بدون درج منبع ،استفاده کردم و تغییر هم دادم حالا به دنبال کسب رضایتم. لطفاً کمکم کنید با تشکر لطفاً به ایمیلم پاسخ دهید

    بنده سالها پیش از تصاویر گوگل استفاده کردم ان موقع مسایل و حق معنوی اثار و… رو نمیونستم حالا ه فهمیم خیلی ناراحتم…
    الان برای حلالیت پیام میدهم. خیلی استرس دارم بابت این کار عذاب وجدان دارم لطفاً ایمیلم را به بخش مربوطه و فرد صاحب امتیاز و رییس کل برسانید و خواهش میکنم کمکم کنید تا عکاس و صاحب اصلی عکس را پیدا کنم. من نمی دونم که از کدام سایت برداشتم چندسال پیش،چون من در گوگل سرچ کردم و چند تصویری که آمده را ذخیره کرده ام و این تصویر ممکن است در چندین سایت همین الان باشد و این کار را چند سال پیش انجام دادم و نمیتوانم صاحب اصلیش ان هم در چندسال پیش پیدا کنم.
    ازتان میخواهم که مرا ببخشید.لطفا به ایمیلم پاسخ دهید

    پاسخ
    1. 1.1

      فاطمه پورمراد

      با سلام و عرض ادب
      عکس هایی که در پابلیک سنتر ها منتشر می شوند و در دسترس عموم قرار می گیرند با رضایت خود صاحب اثر و عکاس منتشر شده اند و حق کپی رایت ندارند. بنابراین مشکلی از لحاظ شرعی و قانونی در دانلود کردن و استفاده از آنها در این شرایط نیست.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *