درباره نویسنده

مطالب مشابه

7 دیدگاه

  1. 5

    فاطی

    برنامه خوبیه ولی قدم هارو خوب نمایشنامه

    پاسخ
  2. 4

    عاطفه

    سلام با این ک gps دسترشیش برای این برنامه توی گوشیم بازه ولی مسیری ک طی کردم رو نمیتونم ببینم میره تو تنظیمات و میگه بکگراند اپ رفرش رو فعال کن ولی برا من گزینه اش غیر غابل فعال کردنه
    امکانش هست راهنمایی کنید!!؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  3. 3

    علیرضا

    با سلام و احترام
    لطفا بفرمائید آیا امکانی هست تا نتایج بخش Trends این برنامه را از گوشی خارج کرده و در فایلی در کامپیوتر نگه داری و بایگانی نمائیم ؟
    بخش Trends حاوی اطلاعاتی مثل مسافت های پیموده شده و کالری مصرفی که شامل روز و تاریخ هم هست می باشد و ذخیره و بررسی سالیانه آنها می تواند برای بهبود ارزیابی عملکرد سلامتی توصیه های مهمی داشته باشد .

    باسپاس

    پاسخ
  4. 2

    مهراب

    سلام این برنامه برای اینکه قابلیت هشت کامل بشه باید پرداخت داشته باشیم چطور میتونیم این پرداخت را انجام بدیم
    شما راهی سراغ دارید؟
    ممنون میشم

    پاسخ
    1. 2.1

      مهرداد قدسی

      با سلام، برای خرید اپلیکیشن از گوگل پلی باید از گیفت کارت های گوگل استفاده کنید. مطابق مبلغ اپلیکیشن، گیفت کارت تهیه کنید و اپلیکیشن رو خریداری کنید. ولی اگر اپلیکیشن دارای پرداخت درون برنامه ای است باید مطابق با دستورالعمل های خود اپلیکیشن پیش برید.

      پاسخ
  5. 1

    محمد

    سلام.ببخشید تازه ویولون شروع کردم با تعداد ضرب ها زمانبندیش مشکل دارم.میخواستم بدونم این برنامه کمکی میکنه یا نه.اگر نه برنامه ای سراغ دارید؟

    پاسخ
    1. 1.1

      مهرداد قدسی

      با سلام، پیشنهاد می کنیم برای یادگیری ضرب ها و هماهنگی با اون ها از برنامه هایی نظیر metronome یا Prefect your pitch استفاده کنید. توی گوگل سرچ کنید Metronome application و سپس دانلودش کنید.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *