درباره نویسنده

مطالب مشابه

532 دیدگاه

  1. 460

    majid

    از کجا انقدر مطمئن حرف میزنی

    پاسخ
  2. 459

    سود رسان

    سلام دوستان یکی از مطمن تریین راه هاست واگه می خواید تغییراتی هم ایجاد کنین از این کداستفاده کنید

    پاسخ
    1. 459.1

      علی جعفری شهنی

      با سلام خدمت ناظران این دیدگاه. این برنامه عالی هستش و می تونید با اون کسب درآمد کنید.

      پاسخ
  3. 458

    رحمان امیدزاده

    برای کد معرف میتونید 9970300 رو بزنید.
    با تشکر

    پاسخ
  4. 457

    اطلاعیه مهم

    با توجه به پرسش های شما کاربران محترم؛ طی روزهای اخیر متاسفانه برخی افراد سودجو با انتشار پیام های دروغین و خلافِ واقع،سعی در فریب شما را دارند. به فرض میگن که فلان شناسه بیشتر سود میده یا مال خود شرکتِ یا شارژ رایگان میده یا معتبرِ! به عرض دوستان عزیز میرسانم که در واقع برای شما به هیچ عنوان فرقی ندارد که از چه شناسه معرفی برای ورود به برنامه استفاده کنید. همچنین در صورتی که شناسه معرف ندارید و یا به هر دلیل نمیخواهید از دیگر شناسه ها استفاده کنید، میتوانید از عبارت 7030700030 استفاده نمایید.

    پاسخ
  5. 456

    سامان

    7️⃣0️⃣3️⃣0️⃣ سامانه «هفتاد سی» کاربران را در ۷۰ درصد سود بازار بزرگ محصولات اعتباری از جمله شارژ و بسته های اینترنت و قبض و… شریک می کند.
    ✅ شما روی خرید تمام کسانی که از طریق شما با سایت و اپ ۷۰۳۰ آشنا شده اند، سود مشخص خواهید داشت.
    ✅ از طریق لینک زیر در چند ثانیه عضو شوید و شروع به درآمدزائی کنید.
    ?https://7030.ir/r/idoff
    ? شناسه‌ی معرف هنگام ثبت نام: idoff

    پاسخ
    1. 456.1

      علی

      شناسه معرف هنگام ثبت

      پاسخ
  6. 455

    aa

    سلام به همه دوستان
    می تونید از کد معرف زیر هم استفاده کنید
    aa8560

    پاسخ
  7. 454

    M

    بهترین کد معرف 139911

    پاسخ
  8. 453

    پشتیبانی رسمی تیم هفتاد سی

    با سلام خدمت کاربران عزیز
    ی درآمد عالی لطفا با دقت بخونید.یه شارژ ۵۰۰۰تومنی پای من و شما ۵۴۵۰ تومن میوفته این ۹درصد که ۵۴۰تومنه واریز سازمان مالیات میشه و سودش برای عاملین فروش میشه …اینکه متوجه سود بشی آپ رو مثال میزنم که به ازای حاشیه ی سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه ی ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه .خب من و شما چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم؟یه برنامه هست به اسم هفتاد سی که بچه های دانشگاه شریف ساختنش که هفتاد درصد از سودش رو به مشتریاش میده ودر کنار شارژ کردن و پرداخت قبوض آب و برق میتونید درآمد هم داشته باشید به این نحوه که خودتون گوشیتون رو ۵۰۰۰تومن شارژ میکنین و یا قبض هاتون رو پرداخت میکنین .سودی که از این طریق به دست میاد تا هفتاد درصد سودش با شما تقسیم میشه وبه خودتون برمیگرده آمار تراکنش خرید شارژ در ایران ماهیانه ۱۵۰میلیارد تومنه .در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه هفتاد سی این پول رو به مردم بدن تا اونا براشون تبلیغ کنن و پورسانت مادام العمر دریافت کنن .با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درامد کسب خواهید کرد .با توجه به این صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه رو معرفی کنید و هر کدوم از اونا این کارو انجام بدن و هر کدوم یه شارژ ۵۰۰۰تومنی تو ماه تهیه کنن شما میتونید به درامد ۱۳.۴۷۷.۵۷۰تومان برسین .تازه جالبه بدونید این رقم واسه یکبار خرید شارژ ۵۰۰۰تومنیه. که این خرید برای افراد متفاوته و چندین بار ممکنه در ماه خرید کنن به این فک کن که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این ۱۳ میلیون هم بیشتر میشه خودتم کاراتو با این اپ انجام بده و سود تراکنش بیشتری نسبت به اعضا بگیر .شما روی خرید کسانیکه از طریق شما با سایت و و اپ ۷۰۳۰اشنا شده اند سود مشخص خواهید داشت. دانلود اپ برای اندروید و ایفون در بازار و سیب اپ و سایت هفتاد سی می باشد .کد معرف الزامی است.
    کد معتبر جهت ثبت نام ۳۰۷۰۷ می باشد. بعد از ثبت نام سوالات خود را در قسمت پشتیبانی با ما در میان بگذارید
    7030 کاری متفاوت برای کسب درآمد

    پاسخ
  9. 452

    حمید

    کد معرف 00884422 را بزنید

    پاسخ
  10. 451

    حمید

    برنامه خیلی خوبی
    کد معرف 00884422 را بزنید
    تعداد نفرات بالا و سود عالی

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *