درباره نویسنده

مطالب مشابه

10 دیدگاه

  1. 6

    وثوقی

    سلام. من برنامه رو نصب کزدم ولی چون گوشی دخترم روت نیست واقعا به هیچی دسترسی ندارم (حتی در قسمتهای شبکه های اجتماعی بدون روت).
    قبلا تاریخچه مرورگر رو حداقل نشون میداد ولی الان دیگه اونم نشون نمیده! علیرغم اینکه کش مرورگر و کلا کش گوشی رو خالی کردم!!!
    دخترم سیکارت نداره ولی همیشه نت داره . الان تنها چیزی رو که میتونم ببینم فقط موقعیت هست که اونهم برام بیفایده اس (چون همیشه با خودم میره و میاد). من هدفم این بود که شبکه های اجتماعی و مرورگر رو تحت نظر داشته باشم. ولی بیفایده بود

    پاسخ
    1. 6.1

      آرتین محسنی

      درود، برنامه در صورتی که به درستی نصب شده باشه باید اطلاعات شبکه های اجتماعی رو حتی بدون روت بر اساس نوتیفیکیشن ها به شما نشون بده. برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی تماس بگیرید.

      پاسخ
  2. 5

    Mansour.455i@gmail.com

    با سلام گوشی فرزندم رو باید روت کنم یا گوشی خودم رو؟

    پاسخ
    1. 5.1

      مهسا ناصری

      سلام اگر گوشی فرزندتون روت بشه قابلیت های بیشتری خواهید داشت. اما در کل نیازی به روت نیست.

      پاسخ
  3. 3

    Amin

    با سلام
    میخواستم بپرسم ساخت نسخه جديد برنامه كه قرار بود تا آخر تيرماه آماده بشه و برای دسترسی صد در صد به برنامه های اجتماعی نیازی به روت كردن نداشت در چه مرحله ای قرار داره و چه تاریخی ارائه میشه؟
    راستی عید رو هم به شما و همکاران عزیزتون تبریک میگم.

    پاسخ
    1. 3.1

      مهرداد قدسی

      با سلام، با عرض پوزش نسبت به تاخیر ایجاد شده، باید خدمت شما همراهان عزیز هرض کنیم که برنامه در مراحل پایانی ریلیز قرار داره و به زودی ارائه خواهد شد. یک سری مشکلات برای تغییرات جدید اندروید وجود داشته که تقریبا پشت سر گذاشته شده و الان فقط منتظر جابجایی سرورها هستیم. با تشکر از تبریکات شما دوست عزیز

      پاسخ
  4. 2

    مهدی

    سلام و عرض ادب. نسخه جديد كه فرموده بودين تا اواخر تيرماه آماده ميشه و بدون روت كردن گوشي، امكان دسترسي به شبكه هاي مجازي رو ميده كي قراره ارائه بشه؟ با سپاس فراوان.

    پاسخ
  5. 1

    mehran

    سلام یه سوال داشتم این برنامه بای روی گوشی فرزند نصب بشه ؟

    پاسخ
    1. 1.1

      مهرداد قدسی

      با سلام. بله دوست عزیز. برنامه فقط باید یک بار روی گوشی فرزندتون نصب بشه و پس از اون دیگه نیازی به گوشی نخواهد بود و شما می تونید از طریق پنل تحت وبتون، کنترل کامل گوشی رو در اختیار داشته باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به نصب یا خرید، با پشتیبانی به شماره (0517636710) تماس بگیرید تا راهنمایی بیشتری در این زمینه دریافت کنید.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *