آیا هک گوشی موبایل با برنامه SFP امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال کافیست به محتوای این پاراگراف دقت کنید، SFP مخفف SuperFamilyProtector و به معنی سامانه مراقبت از خانواده است. پس این یک برنامه هک موبایل نیست، بلکه یک ابزار کنترلی جهت نظارت بر فعالیت فرزندان زیر 18 سال می باشد.
روند کار برنامه به این صورت است که پس از نصب و فعالسازی برنامه، نرم افزار مخفی شده و گزارشات زیر را به پنل نظارتی والدین ارسال می کند:

و به این صورت والدین می توانند بدون نیاز به برنامه هک گوشی موبایل و از راه دور با خیالی راحت اقدام به کنترل فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی و حقیقی نمایند. در این برنامه سعی شده است کلیه ابزارهای نظارتی و مدیریتی جهت عملکردی لازم برای فرزندان فراهم شود تا سرپرستان خانواده بتوانند به سادگی از آن برای مدیریت خانواده خود استفاده نمایند.

چگونه تلفن همراه را هک کنیم
چرا نیاز به هک و نظارت گوشی تلفن داریم

چرا به برنامه هک موبایل و کنترل گوشی تلفن همراه نیازمندیم؟

فراگیر شدن استفاده از دستگاه های تبلت و تلفن همراه هوشمند باعث ایجاد دسترسی به یک دنیای جدید برای فرزندان ما شده است، که باعث می شود والدین بیشتر از پیش در جستجوی برنامه هک موبایل قرار گیرند!
دنیایی که در آن میلیون ها نفر با روحیات و فرهنگ های مختلف در دسترس هستند و امکان ارتباط فرزندان ما با هر کدام از آنها وجود دارد.فضایی بزرگ و غیر قابل نظارت برای والدین که این موضوع خود می تواند، اهمیت این دغدغه ذهنی را روشن سازد.
فرزندان زیر 18 سال به دلیل داشتن روحیه کنجکاو و آسیب پذیر در معرض بیشترین خطر در استفاده از این فضا قرار دارند، لذا برای ایجاد یک نظارت هوشمندانه و دسترسی مدیریتی حرفه ای و بدون نیاز به هک موبایل نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده را بیش از ده ها دسترسی نظارتی جهت کنترل و اعمال محدودیت هوشمند برای جلوگیری از آسیب های احتمالی برای شما عزیزان به ارمغان آورده ایم.
از آنجایی که تبلت ها و گوشی های تلفن همراه بیشترین محبوبیت را در میان فرزندان داشته است، لذا فرزندان و کودکان ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران فضای مجازی پیوسته اند، که برخی از این آسیب های این فضا به شرح زیر می باشند:

  • امکان ورود و ارتباط با دوستان و گروه های سنی نامناسب
  • آشنایی با محتوای های خارج از رده سنی و محتوای غیر اخلاقی
  • ارتباط با افراد شیاد، یا دوستان ناشایست و انحرافاتی از این قبیل
  • به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و افشای تصاویر خانوادگی
  • اعتیاد به بازی ها و نرم افزارهای های تحت موبایل بدون توجه به سلامت فردی
  • صرف کردن زمان بیش از حد با گجت های هوشمند و عدم توجه به درس و مدرسه

موارد نامبرده می تواند تنها بخشی از پیش پا افتاده ترین تهدیدات این بستر ارتباطی برای فرزندانمان باشد.
با توجه به موارد فوق الذکر می توانید به اهمیت و ضرورت نظارت به فعالیت فرزندان برای آن دسته از والدینی که به سلامت عملکرد فرزندانشان در این فضا اهمیت می دهند یک نیاز ضروری است.

آیا استفاده از برنامه هک گوشی موبایل جرم است؟

در بحث هک گوشی های تلفن همراه یکی از بخش های قابل هک، تماس ها و پیامهای ارسال و دریافت شده در گوشی است. این اقدام تنها در صورتی امکان پذیر است که برنامه بر روی گوشی شخص مورد نظر نصب شده باشد. استفاده از برنامهه ای کنترلی در تمام دنیا بر روی گوشی تلفن همراه افراد بالای 18 سال جرم می باشد و تنها در والدین حق نصب ان را بر روی گوشی تلفن همراه فرزندان زیر 18 سال خود خواهند داشت.
در خصوص کارفرمایان نیز می توانند بر روی گوشی کاری (نه گوشی شخثصی) که از سوی کارفرما به کارمند ارائه می شود از برنامه های نظارتی استفاده نمایند و تنها به منظور نظارت بر فعالیت کاری بهره برداری شود.

آیا استفاده از برنامه هک گوشی موبایل جرم است؟

سوالات متداول در خصوص کنترل و یا هک موبایل

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص هک موبایل و یا موارد مربوط به کنترل گوشی تلفن همراه با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

از این برنامه می توانید بر روی کلیه تبلت ها و گوشی های تلفن همراه بر پایه سیستم عامل اندروید استفاده نمایید. برند، مدل و شرکت سازنده آن اهمیتی ندارد. چرا که این برنامه طوری برنامه ریزی شده است که بر روی تمامی دیوایسهای بر پایه سیستم عامل اندروید قابل اجرا باشد.

در نسخه های پیشین این برنامه تا نسخه iOS ورژن 10 امکان استفاده از خدمات این برنامه برای کاربران فرام شده بود، اما با توجه به تعداد پایین مشتریان در این حوزه در مقایسه با هزینه های سخت افزاری، نرم افزاری و پشتیبانی برنامه به دلیل عدم صرفه اقتصادی برای مجموعه سامانه مراقبت از خانواده فعالیت در این پلتفرم خدمات رسانی در این بستر متوقف شد.

از آنجایی که SFP تنها یک برنامه نظارتی هست و در بستر مجاز سیستم عامل کار می کند، با نصب آن هیچ گونه مشکل و یا محدودیتی برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.

شناسه رایگان

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود

saaspik leaf
saaspik leaf
saaspik
saaspik

نظرات کاربران سامانه مراقبت از خانواده

آنچه کاربران در مورد برنامه کنترل والدین SFP می گویند.

به طور کلی از برنامه راضی هستم و مطابق امکاناتی که ذکر شده موبوگرام رو ساپورت کردید

testimonial

منتظری

1398/02/21 20:34

نميشه براي ios دانلود كرد

testimonial

32668

1398/01/12 05:10

با سلام.من میخواستم اشتراک سه ماهه بگیرم،ولی شما نوشتین که جهت دریافت گزارشات شبکه های اجتماعی گوشی باید روت باشه.منظورتون گوشیه خودمه یا گوشیه هدف؟یعنی اگه گوشی روت نباشه،دیگه نمیشه پیام های تلگرام و اینستاگرام رو مشاهده کنیم؟حتما باید روت باشه؟برای بقیه قابلیت ها هم باید روت کنیم؟من بیشتر برای پیام های تلگرام و اینستاگرام میخوام اشتراک بگیرم.لطفا در مورد قضیه روت یه توضیح کاملی بدید که باید کدوم گوشی و چطور روت کنم؟و آیا باید حتما روت بشه یا نه؟منتظر جوابتون هستم.لطفا سریعا جواب بدید.ممنونم

testimonial

علی اصغر

1398/01/10 01:39

سلام با تشکر از تیم پشتیبانی این برنامه . من اولش نا امید شدم فکر کردم برنامه الکی است اما پس از صحبت با پشتیبانان همه مشکلاتم را حل کردند و خیلی راضیم از برنامه .

testimonial

شقایق

1397/11/09 16:33

سلام خسته نباشید من به گوشی دخترم دسترسی ندارم آِیا شماره همراه با سریال گوشیشو بدم می تونیم نصب کنین؟

testimonial

76095

1397/11/08 10:48

سلام از پشتیبانی نهایت تشکر را دارم. مشکل سیستم من را نیز حل نمودند

testimonial

17419

1397/10/24 12:08

سلام خسته نباشی این برنامه کامل فارسی همه چیزش.من یه برنامه ای نصب کردم که خوب جواب نداد وبرنامش فارسی نبود

testimonial

بهنام

1397/10/21 12:01

باسلام متاسفانه نسخه ios پشتیبانی نمیکنه و نمیشه روگوشی ایفون نصب کرد

testimonial

405314

1397/10/20 16:29

با درود و عرص ادب خدمت همه دست اندر کاران زحمت کش و سپاس فرار وان از تهیهاین چنین برنامه کار امد با پشتیبانی بسیار قوی .از زحمات شما یسیار سپاسگذارم

testimonial

403266

1397/10/19 11:01

سلامتی همه پشتیبانای با مرام ????

testimonial

30

1397/10/02 12:27

سلام در ابتدا از شما تشکر می کنم چون این پشتیبانی خوب شما و تلاش رو به جلویتان برایم قابل تقدیر هست. من با این نرم افزار تونستم از متلاشی شدن زندگیم جلوگیری کنم. ممنونم امیدوارم همیشه سلامت باشید.

testimonial

355556

1397/09/03 11:22

سلام خسته نباشید،شماره پشتیبانی رو میخواستم برای تماس

testimonial

382040

1397/08/27 02:14

واقعاااااا عالی است فقط متاسفانه تلگرام طلایی و هاتگرام رو پشتیبانی نمیکند.....

testimonial

ایزدی

1397/08/20 14:22

باسلام.بینهایت ممنون بابت برنامه فووووق العادتون و مهمتر و بهتر از برنامه، پشتیبانی دقیق و آنلاین که هر لحظه با حوصله جوابگو هستن خیلی ممنون.

testimonial

340822

1397/07/09 08:18

سلام. ..کلماتی برای توصیف ندارم...فقط میخوام تشکر کنم...هیچ چیزی نمیتونست مثل این برنامه ب من کمک کنه...خوشحالم...اونقدر ک هروقت برنامه رو باز میکنم صفحه رو میبوسم و میگم عاشقتم...خیلییییییی عالی...

testimonial

316237

1397/04/14 09:07

سلام ممنون از برنامه کاربردیتون آیا بعد از نصب این نرم افزار روی گوشی امکان حذف این نرم افزار هس؟

testimonial

315476

1397/04/04 08:57
ورود